17 april 2009

Not that you care, but...

Ya, det blir en hemmakväll alright. Helt okej med mig faktiskt, är så sjukt seg ikväll. Det enda jag orkat göra har varit att trycka i mig naturgodis, lite gruyere-ost på kex (alltså helt seriöst, det är fan den godaste osten jag någonsin ätit) och på det lite tofuglass med vindruvor. Fast okej, tofuglassen var verkligen lite, det var för att tömma paketet och det var typ två tuggor kvar eller hur man säger när det gäller glass. Jaja, känns hur som helst som om jag kommer rulla fram imorgon, eh det ser vi fram emot? Nej? Tänkte väl. Det blir verkligen alltid såhär när det är helg för mig, jag är alltid "duktig" på vardagarna, äter väldigt rätt och i lagom mängd, motionerar och alltihop. Sen när helgen kommer så spårar jag ur totalt.

Ganska oskön helg som kommer nu i alla fall då den för min del är helt oplanerad. Jag hatar att vara utan plans för då blir det liksom ingenting av alltihop. Men imorgon ska jag städa, så får jag nog ta och träna lite, och sen får vi se var kvällen bär mig. Söndag är, som alltid, pluggdagen of doom. Vår mattelärare gav oss fem sidor i boken till läxa från idag tills på måndag. Får man ens göra så? Vad är det för poäng med HELG då?

Nä, nu blir jag lite deppig faktiskt. Fryser lite, känner mig lite ensam och tjock, är trött och vill sova fast klockan är tio en fredagskväll. Undrar varför jag sitter här hemma, och undrar varför jag - eftersom jag inte har något bättre för mig - inte bara sätter igång med plugget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar