16 augusti 2009

1994 är en fin årgång

Igår var fan en av de roligaste dagarna this summer. Den påbörjades mycket mycket trevligt genom att träffa Magda och köpa med fika till Humlan. Där satt vi i solen och trivdes en stund, sen gick vi och shoppade lite. Eller Magda shoppade, jag var på jakt efter ett par snygga marinblå byxor men det fanns typ ingenstans. Boooo-hoooo. Sen kom i alla fall Caroline och vi gick till Espresso House och fikade lite kort.

Sedan sprang jag hem, bytte om och åkte hem till Alice. Vi lagade jäääättegod middag, typ bulgursallad med fetaost och grejer. Jättegott så det så. Vi åkte sen till Kungsan för att kolla in The Voice litegranna men vi ångrade oss efter 15 min och åkte hem till mig. Sen mötte vi Sofia, Cassandra, Cecilia och åkte på fest på Lidingö. Det var för övrigt riktigt roligt. Majoriteten var typ födda -93 eller -94. Vi blev kompisar med några riktigt söta och charmiga Lidingögrabbar födda -94! Såååå nice. Hahaha. Vid ett så drog typ alla därifrån och jag och Alice drog vidare till Birkastan, sen åkte vi hem och sov.

Idag har jag inte gjort nåt alls, typ. Segade hos Alice fram tills typ två då vi åkte till Daglivs och handlade som hemmafruarna vi är (kändes som det i alla fall). Sen åkte jag hem hit och har nu duschat och kollar på någon seg film på tv. Ikväll ska jag träffa Nicole, weeei!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar