1 augusti 2009

Stolthet?

Alltså det finns inget jag hatar så mycket som stora festivaler som förstör stan. Visst, Pridefestivalen har väl en viktig poäng - man kämpar för rättigheten att få styra och bestämma över sin egen sexualitet (nej jag är inte bra på att formulera mig allvarligt haha) MEN, måste man spärra av halva stan för detta? Shit. Ingen busstrafik. Knappt ens någon promenadtrafik, det går ju för fan inte ens att ta sig fram på gatan. BLAH.

Jaja. Jag och Annika promenerade runt (så gott det gick) och slog oss ner för energipåfyllning på Espresso House i Gamla Stan. Det blev en ischai och en lax & pepparrotssmörgås för mig, mumma. Sen gick vi runt i affärer och pratade massor, jag testade ännu fler kappor hehe och precis innan jag åkte hem nu så köpte jag med mig lite naturgodis och en light Cola. Jag har typ blivit beroende. Fan.

Nu ska jag iväg och möta Maria och åka till Simone på mysig tjejkväll. Idag är jag för övrigt otroligt preppy. Ni skulle se mig, hahaha. Röda tygskor, chinos, marinblå piké, röd kofta. Nice, men jag trivs faktiskt såhär. SEE YA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar