1 augusti 2009

Late nights with Elle...

Nu är klockan halv två och jag är sådär ruskigt uttråkad. Ska nog gå och lägga mig, den här kvällen blev det ju inget av... Seeeeegt. Vet inte vad jag ska ta mig till gällande bloggen. Den är så ful och tråkig. Haha och jag tror ju aldrig att det är någon som läser men tydligen har man några få läsare. Synd att blogspot inte har sån där läsarstatistik som blogg.se har, det vore roligt att se hur många som droppar in här.

Ni som för övrigt läser men aldrig kommenterar, vad vill ni se mer respektive mindre av här? Ska man ha en frågestund eller något?

Nu lär man väl inte få någon respons på detta heller, SOM VANLIGT. Men försöka kan man alltid! Hoho. Goodnight, sleep tight.

1 kommentar:

  1. sv: samma här :-D det skulle ju varit ännu roligare om dem var tillsammans på riktigt... men men, supergulliga är de i alla fall :)

    SvaraRadera