31 juli 2009

Hangout

Idag åkte jag ner till city vid två och mötte Jessica som precis kommit hem från en intensiv vecka i Magaluf och dessutom var brun som en pepparkaka, nice. Vi träffade också hennes kompis och hängde lite, uträttade lite ärenden and stuff innan jag och Jessla tog oss till DubbelW på Odengatan där vi lunchade med Emma, Thess, Backen och Tatjana. Seeen åkte vi allihopa in till stan och kollade i affärer, Annika kom också mot slutet. Trevligt trevligt, har inte träffat arbetsmyran sen typ maj/juni!

Sen powerwalkade jag (haha typ) hem till Majken och åt middag med henne, mamma och pappa. Till efterrätten kom också min ena syster Sofia dit med sin pojkvän Hannes. Nu är jag back home och sitter i slappkläder och dricker te. MYSIGT! Imorgon ska jag bo hos Simone hade jag tänkt. Heheh.

2 kommentarer:

  1. Jag fattar noll, varför får du inga kommentarer?
    Vi tycker du har en skitbra blogg.

    SvaraRadera
  2. Haha, tack :D Vilka är ni då kära beundrare? Trevligt att ni kommenterar. Det är annars lite fattigt på såna ju. Som sagt. Haha

    SvaraRadera