9 juli 2009

We're gonna have a good day, ain't nobody gonna cry today, save that trouble for another day.

Woah. Jag har haft en jävligt bra dag idag. Trots att jag endast fått två timmars sömn. Mötte Maria och Ida vid två och drog till Wayne's. Där blev det kaffe och en massa prat om allt möjligt. Vi spanade in lite affärer och tiden gick, vi åt middag i Kungshallen och sen åkte vi hem till mig och chillade gärnet. Simone borde varit med, då skulle dagen varit fulländad!

Så nu har jag pratat av mig och även lekt av mig. Livet är så jävla underbart. Man får bara inte ta saker för seriöst. Om man tar saker för seriöst så slås man lättare ner av missöden. Live life and be happy.
"I always tell the girls, never take things too seriously, if you never take it seriously, you never get hurt, if you never get hurt, you always have fun." - Almost Famous

Jag var extremt icke-hungrig och mådde illa av min pestopasta så jag lekte med pastan och gjorde ett fint meddelande till personalen. Hehe. ("Tack för mat" för er som inte ser)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar