30 juli 2009

Back before you know it


Träffade Alice vid två och vi gick till McDonalds och åt. Jag testade deras caesarsallad, den var helt okej faktiskt. Sen promenerade vi till Vasaparken och pratade minnen från 2007... Good old times. Sen gick vi vidare, jag köpte kaffe och yoghurtglass och vi promenerade till Nybroplan och tog spårvagnen till Waldermarsudde och tillbaka. Kollade lite i affärer sen, och Alexander Rybak var på NK för att signera sin skiva, värsta uppståndelsen. Det var i alla fall en treeevlig eftermiddag, fast jag har varit helt seg på grund av vädret.

Nu har jag precis käkat och vet inte vad jag ska hitta på ikväll. Är så seg så det kanske passar bra med en hemmakväll för en gångs skull. Plus att det är Supersize VS Superskinny på trean om en timme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar