17 juli 2009

Ciao bellas



Säger hej då nu, det är lika bra. Har roat mig med att packa, tycker det är ganska kul av någon anledning. Speciellt när man ska bort på solsemester, så sjukt lätt att packa då! Men nu ska jag fullborda min packning genom att lägga ner allt i resväskan, ohmigoosh.

Lämnar Sverige imorgon vid åtta tror jag, kommer tillbaka lördagen därpå (den 25e) och fyller år nu på måndag den 20e! Don't forget!

Detta ska jag spela på repeat under resan. Gör det ni med under veckan!
♥ Muse - Starlight
♥ Pitbull - I know you want me
♥ David Guetta ft. Kelly Rowland - When love takes over
♥ Jack Johnson - No other way
♥ MGMT - Time to pretend
♥ The Cardigans - You're the storm
++ Mycket, mycket mer. Har fixat en spellista på 178 låtar, eller 12 timmar. Hehe.

GOODBYE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar