17 juli 2009

Sunny days




I förrgår mötte jag Sofia vid tvåtiden och vi promenerade till Josefinas på Djurgården för att fika i värmen, efter nån timma kom Cicci dit också. Det var myyysigt men ack så varmt. Vid sextiden rörde jag mig mot tcentralen och mötte Maria och Simone, vi drog till Espresso House på Sveavägen och fikade och sen vidare till donken, riktigt nice. Haha nej men vi satt där ett bra tag och pratade en massa, sen gick Maria hem och jag och Simone promenerade runt Odengatan ett braa tag innan vi till slut gick hem till mig och drog ner tempot lite. Igår åkte jag ut till landet mitt på dagen och firade min födelsedag med familjen (förutom Lollo som är i USA, boohoo) och fick lite presenter och åt lite paj och sånt. Nice.

Nu idag är jag tillbaka i stan och idag ska jag packa och fixa, imorgon åker jag till Santorini en vecka! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar