27 juli 2009

A woman so heartless





Idag har varit en braaaa dag. Åkte hem till Maria vid tvåtiden och överraskades med en fin tårta som hon och Ida gjort till mig, TACK! Hihi sen myste vi lite hemma hos Maria innan vi gick ut. Tog en fika på Espresso House efter en lång promenad, chillade lite på donken och sånt där. Fan vad jag diggar dom två tjejerna. Jag ljuger inte när jag säger att jag skrattade typ 3 timmar sammanlagt av den tiden vi sågs idag! Haha.

Sen åkte jag i alla fall hem och åt middag med mina föräldrar. Blev lite jordgubbar till efterrätt också. Sen mötte jag Theo, Klas och Anton och vi promenerade runt lite innan vi gick hem till Klas och kollade på film, sen kom hans kompis dit också. Kvällen avslutades med en cykelskjuts hem av Theo med sällskap av Anton, tackar tackar! Nu ska jag sova. Imorgon blir en hård dag. Ska städa på morgonen förstår ni. Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar