15 juli 2009

Summertime and the living is eaasyyy

Heeeeej. Den här dagen började väldigt dåligt, det var sämst väder ute och jag var trött som faen. Jag chillade därför hemma fram tills typ fyra då jag kom på att det kanske vore bra att göra något av den här dagen. Så jag följde med mina föräldrar hem till Majken och åt middag. Det var gott. Sen åkte jag hem till Theo och hade kvalitetstid med honom, Anton, Klas och Ludvig. Alltid lika trevligt. Sen gick vi till donken för grabbarna var hungriga fast de ätit pizza vid tiotiden. Boys boys boys.... Efter McDonalds promenerade jag heeela vägen hem med telefonsällskap och det va ganska skönt. Nu sitter jag här och undrar varför jag precis skrivit om hela min dag. Like, if, anyone, cares.

Ska väl sova. Imorgon ska jag fika med da Costa och sen träffa Simone och Maria och catcha up lite, yeaaaah! Måste få min skönhetssömn nu, eller haha who am I kidding. Sömnen kommer nog aldrig hjälpa mig på det planet :( Buhu.

Hejdåååå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar