1 juli 2009

I just don't know what to do with myself


Frustrerad!!!! Måste sluta vara så frustrerad. Irriterad, arg, nästan lite ledsen. Bah. IT IS WHAT IT IS, dags och acceptera det (roligt att det är typ hundrade gången jag säger det) Jag har i alla fall haft en bra vecka, så det så. Vill tacka Gud för att jag faktiskt har några få vänner som i alla fall aldrig kommer svika mig. Sen finns det ju De Andra. Men De tänker jag inte bry mig om. Jag tänker fan inte röra på ett finger för Dem. De får bestämma helt och hållet nu, jag lägger mig INTE i, tack o hej. Och tack Gud för min familj förresten, den är underbar. Och tack för att jag bor i Stockholm, världens vackraste stad på sommaren. Och för att jag har ett mysigt landställe. Dit jag, by the way, åker imorgon med världens bästa Simone.


1 kommentar:

  1. du är jättevacker! gillar verkligen den andra bilden.

    SvaraRadera