9 juli 2009

Time

Sitter här och filosoferar, ni vet, jag är ju ganska bra på det. Bläddrar genom mitt bilddagbokskonto som jag haft sen sommaren 2005. Fyra år av mitt liv, de fyra antagligen viktigaste åren för min personliga utveckling, finns samlade i form av bilder och text på en hemsida. Och det är riktigt intressant att titta på bilderna. Och nostalgiskt. Och tiden går så jävla fort. Snart sitter man väl här, femti bast gammal och önskar att man var ung igen... Usch. Det gäller verkligen att njuta av här och nu, och tro mig, det gör jag.

Önskar att jag kunde vara mer personlig här just nu faktiskt, eller ja, länge har jag önskat det. Men bloggen är ju till för alla, so I won't go that deep. Då är det bra att ha ett dokument på datorn där man kan skriva ner allt man vill säga och exakt som man vill ha det sagt.

Juli 2008.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar