26 juli 2009

Santoriniii



Hade en underbar semester på den vackra grekiska ön Santorini. Har varit där en gång tidigare, 2006, och älskade det lika mycket nu som då. Om ni vill åka till Grekland men har tröttnat på fastlandet, Kreta eller de andra öarna så kan jag i alla fall tipsa om Santorini. Missa inte städerna Thira och Oía som ligger högt uppe med underbar utsikt och en fantastisk solnedgång.

Annars har jag inte så mycket att säga, min kamera har gått och dött under resan och jag har ingen aning om hur. Den har inte varit i solen, den har inte blivit blöt och jag har inte tappat den... RIP. Idag ska jag träffa Ida och Maria, steeeekigt. Puss på er!

Och just det, tack för alla fina gratulationer jag fick via telefon, sms och facebook! Fick en underbar födelsedag, 35 graders värme och sol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar