14 augusti 2009

Re-Cap

Sho bre. Gårdagen blev trevlig. Hade massor av tid för mig själv då jag gick upp så tidigt, så jag chillade hemma på balkongen i typ två timmar. Läste lite, solade lite. Sen städade jag lite i mitt rum, men det kommer behövas en storstädning där innan skolan börjar!

Vid fyra träffade jag Alice, vi promenerade runt på stan och kollade Ung08-festivalen. Herreguuud säger jag bara, Stockholms unga 08:or blir ju bara värre år för år. Hälften av alla söndersminkade fjortisar var MAX 13. Illa. Sen åkte jag till Medborgarplatsen och träffade Sofia, Cassandra och Sandra som satt på Snaps. Uteservering var det alltså, treeevligt men det öste verkligen ner regn... Dock inte på oss, vi hade som tur var tak! Sen åkte vi hem till mig, Cecilia kom också och Thomas med kompisar... Det var lugnt och nice!

Idag har jag hjälpt en gammal släkting med att handla, så snäll är jag! Lunchade med Jessica på W och sen åkte jag till Baresso och träffade Sofia och Cecilia. Nu har jag käkat middag, jag gjorde faktiskt kyckling helt själv, hell yeaaaaah. Kollar på Family Guy också. Bästa programmet. Är lite seg idag, ganska skönt att bara vara faktiskt. Men kanske träffar mina bröder sen.

PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar