30 december 2008

plain greyscale

oh boy. vad jag är trött idag. vaknade vid 11.40 och träffade nicole på stan vid halv två. vi gick på väskjakt, och nej jag har fortfarande inte hittat någon snygg väska. tips? hittade en skitsnygg skinnväska i den perfekta nyansen och storleken och designen. och ja. jag skulle köpa den. tills jag såg att det inte fanns något axelband och handtagen är petite så man måste bära den i handen! inte skönt schoolbag-material med andra ord. så just nu lutar det åt en calvin klein-väska. brukar inte gilla logoväskor men just den här är faktiskt väldigt snygg, och perfekt skolväska. we'll see.

just nu är min syster och hennes pojkvän här, och vi ska spela sällskapsspel med mamma och pappa. trevligt, trevligt. imorgon är det nyår och jag har aldrig varit såhär otaggad på fest. det beror nog på att jag vill att nyårsafton ska bli perfekt men hallå eleonor, vakna. vad blir någonsin perfekt?

1 kommentar:

  1. Om man ändå hade råd med en balenciaga... haha :)

    SvaraRadera