1 juni 2009

1 juni

Idag är det officiellt sommar! Första juni liksom. Jag fattar inte när det hände. Jag vet att jag varje år upprepar hur fort tiden gått, men i år känns det som om den gått extra fort. Efter en lång men ganska skön skoldag så har jag precis kommit hem, sitter nu på balkongen med datorn, dagens tidning och sodastreamat vatten. Min skola ligger precis intill Vanadislunden så när det var lunchdags idag gick jag och Maria till Café 31 och köpte med oss lunch, sen satte vi oss i Vanadislunden och åt med fler från klassen och solade. Något jag pratat om att göra sen jag började på Jensen, typ.

Köpte en jättesöt klänning igår till skolavslutningen. Tänkte lägga upp en bild men den gjorde sig verkligen inte på foto och dessutom kan det väl vara roligt att spara tills den tolfte. He he. Men den är typisk mig i alla fall. Now you know!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar