7 juni 2009

Sista veckan

På fredag har jag skolavslutning. Inte långt kvar nu. Tänk att ett år gått så snabbt, det är lite läskigt. Jag vill hoppa över tvåan och börja trean i höst. Tänk att ta studenten, blir så jäkla sugen nu när jag ser alla flak. Men men. Idag har jag i alla fall försökt plugga lite matte inför provet på tisdag.


Veckan som följer blir trevlig. Imorgon har jag skola 12.40-16.35, på tisdag har jag kompletteringsprov i matte B för ett möjligt MVG, sen ska jag till min gamla skola som har avslutning och ska grilla/bada med gamla vänner. Onsdag är jag ledig då treorna på min skola har utspring. Torsdag vet jag inte vad vi ska göra, sista skoldagen liksom. På fredag slutar jag. Freedom. Sommarlov över helgen, yeah, från nästa måndag är det jobb i tre-fyra veckor som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar