2 juni 2009

To blog or to not blog

Varför har jag så lätt för att tröttna på saker och ting? Sisådär ett halvår efter att jag startade den här bloggen så vill jag bli av med den. Fast samtidigt inte. Jag minns ju faktiskt exakt varför jag startade den, och att jämföra bloggens syfte med vad det faktiskt blivit av den är ganska skrattretande. Den är ju precis som min gamla. Så varför ens byta?

Det enda jag hatar med att byta blogg (vilket jag gjort oh so many times before) är att förlora gamla inlägg. Det är så kul att spara! Men men.

Slutsatsen med detta inlägg är inte att jag tänker sluta blogga, hallå, det har blivit en fånig vana och om jag inte har något att skriva om så lägger jag åtminstone upp bilder - men på något sätt måste jag få avreagera mig om olika saker. Yeah.

Frågan är: ska jag flytta tillbaka till min gamla blogg?

1 kommentar:

  1. NEEEEEEJ eleonor! du får inte sluta blogga! om du flyttar tillbaka till din gammla blogg spelar ingen roll, bara du inte slutar så är jag nöjd!
    Puss

    SvaraRadera