5 juni 2009

June 5th

Hej hopp dear readers. Tack så mycket för "responsen" på det senaste inlägget (läs: jag fick noll kommentarer). Sitter fortfarande med beslutsångest gällande bloggandet. Jag förstår inte riktigt varför jag fortsätter, då ingen läser, och jag själv egentligen inte ens tycker det är speciellt roligt.

Men men. Om exakt en vecka har jag skolavslutning. Det känns konstigt att jag redan är färdig med en tredjedel av gymnasiet, men så är det. Har fått reda på alla mina betyg nu också. Ska göra ett nationellt prov i Matte B på tisdag, dock endast MVG-uppgifterna. Om jag klarar majoriteten blir det MVG i slutbetyg. Och i så fall har jag högsta betyg av alla vårens kurser. Visst låter det lockande? Men jag är så inställd på ledighet nu så jag orkar inte ta tag i matten. Känns som om jag nästan kan nöja mig med ett VG. Vi får se.

Ikväll ska jag på picnic med Hedvig och fira en gammal vän som tar studenten idag. Vet inte om picnic är det jag är mest sugen på för tillfället (titta ut genom fönstret everyone) men det ska bli roligt att återse Tove, senaste gången jag träffade henne var typ när jag gick i sjuan. Long time no see! Sen bär det ut till landet, där ska jag chilla heeeela helgen. Förutom imorgon på dagen för då ska jag till Uppsala, mammas väns dotter tar examen!

Have a good weekend y'all.xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar