13 juni 2009

Första dagen på sommarlovet

Nu är jag ledig! I alla fall idag och imorgon. Sen är det jobb i tre-fyra veckor. Oh well. Gårdagen var trevlig, jag mötte grabbbbbarna i Alvik och vi hoppade på nockebybanan tillsammans. Festen var till största del på tomten utomhus till min stora förtvivlan men det blev trots det riktigt bra på grund av "partytält" och infravärme eller vad det heter. För det mesta, bra musik, vilket betyder att jag praktiskt taget dansade flera timmar i sträck. Men som alltid när gästerna får styra över musiken (datorn stod fritt framme) så är det splittrad musiksmak, det var några som envisades med typ jumpstylemusik. Inte. Min. Grej. På det stora hela dock var kvällen jättetrevlig, fick träffa massor av trevliga tjejer som jag ser allt för sällan.

Nuuu ska jag inleda sommarlovet of 2009 med att städa! Jag vet att ni är avundsjuka. Öh. Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar