21 maj 2009

All summer we just hurried

Goodmoooornin sunshines.
Igår var som sagt min sista skoldag för den här veckan och den bestod inte av så mycket mer än en föreläsning om läraryrket. Sen åt jag lite lunch innan jag tränade, lika duktigt som i förrgår. Tog en fika med Eddie vid fem och sen åkte jag till Odenplan där jag mötte the girls. Vi handlade och gick sen hem till Mika och lagade mat och bakade brownie. Sjukt gott blev det och treeeevligt sällskap som alltid. Vid nio/halv tio kom Hedvig dit också. Mika that lucky bastard ska till L.A om en vecka och stanna tills början av juli, take me with you?? Haha. Promenerade i alla fall hem med Hedvig vid ett och gick hem och SOV.

Segt väder idag för övrigt. Vad ska man hitta på idag? I'm le tired. Tjejmiddagen jag skulle gått på ikväll blev imorgon istället apparently. Så jag får åka ut till landet på lördag. Heh. Puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar