17 maj 2009

Oh happy day!

Den här dagen har varit så braaaaa. Ändå har jag inte träffat en själ sen S åkte vid halv tolv. Jag har fått så mycket gjort och haft en dag alldeles för mig själv!
Först städade jag hela lägenheten, woho. Sen tog jag mitt pick och pack och gick ner till parken där jag slog mig ned för en stund. Solade och läste senaste ELLE. Sedan tog jag en promenad ner mot och längs Norr Mälarstrand och tillbaka, med Monica Zetterlund i öronen. Åh det är skönt, när mitt Stockholm är grönt. Så mysigt. När jag kom hem så kokade jag kaffe och tittade på Project Runway. Sedan gjorde jag en fräsch middag och vid sjutiden avnjöt jag en liten dessert, det som blev över av B&J Mango Berry Swirl sorbet från schlagerkvällen med S igår.
Nu sitter jag och tittar på Söndagsparty och dricker vitt te. Börjar 8.30 imorgon, det är segt. Men men. Kristin Davis är med i programmet och ser helt smashing ut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar