9 maj 2009

Friday at the countryside

Hello! Jag hade en jättemysig fredag, hope you did too. Lunch på W med Ida, Maria & Caroline, sen träffade jag som sagt Sophié och vi knåpade ihop något mycket fint till en viss not-so-little-anymore Rebecca. Sen kilade jag iväg till Östra Station och åkte ut till landet med mamma. Mysig middag, filmkväll och fick även lite plugg gjort! Pappa kom också dit under kvällen. Idag gick jag upp vid halv elva och såg till att komma på tåget som gick 12.25. Eftersom jag hade datorn med mig så skrev jag till och med lite på tåget, flitig som man är!

Nu har jag handlat mat, precis ätit lunch och tittar på tv, eftersom det är så pass fint väder ute ska jag väl gå ut snart också. Har även fått resultatet från matteprovet i måndags, det gick braaaa. Åh jag är så nervös inför nationella på tisdag, vet inte varför --- jag kan ju det här egentligen! Det är väl bara det att provet är lite avgörande i fråga om mitt slutbetyg i kursen. MVG eller VG liksom, that's the question.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar