12 maj 2009

Idag...

Good day, ya'll.
Sorry för bilden, vet inte varför den är så suddig, men så är det. Ingen idé att klicka för att se den större med andra ord. Det är iaf vad jag hade på mig idag, lite tråkigt sådär. Nationella gick väl ganska bra, tror det blir ett VG... Alltså får jag nog VG i slutbetyg. Men VG i Matte B är väl ganska bra. Fast jag satsade på ett MVG...

Efter skolan skulle jag leta sköna loafers med mamma, men alla ser så himla tantiga ut. Tommy Hilfiger har ett par jättefina men de verkar bara finnas på Åhléns City och där finns de inte i min storlek. Så nu ska jag köpa ett par fina ballerina istället.

Nu sitter jag och dricker vitt te. Borde plugga biologi, men orkar verkligen inte. Så nu kör vi på Gossip Girl istället.

PS. Imorse kände jag av min pollenallergi för första gången i år. Tack Gud, tack. DS.

2 kommentarer:

  1. ja nu är allting klart! jag sökte inte in till jensen.. det blev kungstensgymnasiet (som jag fick behörighet till!!) ;D och sen östra real som andra. jag hoppas att jag kommer in på något av dom!
    hur är det med dig annars? det är ju mindre än en månad kvar till sommarlovet. helt sjukt vad tiden går fort...

    SvaraRadera
  2. kommentaren ovan är från mig!

    SvaraRadera