10 maj 2009

Saturday

Det blev en väldigt trevlig kväll/natt! Jag kom till Rebecca vid halv nio och överlämnade då min och Sophiés väldigt trevliga present. Hemma hos R var det drinks and dancing som gällde, och det blev det mycket av. Vid tolv åkte jag, Sophié och Vera till Östermalm på fest hos en kille i min parallellklass. Trevligt folk och ganska skön stämning, tyvärr åkte S och V därifrån men jag stannade kvar och fick stifta lite nya bekantskaper, bl.a. med två jättetrevliga tjejer. När jag kom hem vid 3 så var jag så sjukt trött så stupade rakt i säng. Idag har jag verkligen inte gjort någonting alls, men tiden stannar inte för det så klockan har hunnit bli fyra.

Nu lite foton från när vi var hos Rebecca. Om ni vill se en bild större så är det bara att klicka på den! Ciao




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar