15 mars 2009

Back after weekend

Godkväll! Gårdagen var trevlig, både på eftermiddagen hos kusinerna och under kvällen hos Rebecca. Går inte in så djupt på detaljerna, utan ger istället plats åt foton från både fredagskvällen och lördagskvällen.


Här är då min älskade barndomsvän Erik, och jag. Bild från i fredags, alltså hemma hos honom. Den här killen gick jag på dagis, förskola och grundskola med. Alltså har vi träffats varje skoldag (förutom när vi varit bortresta/sjuka förstås) från att vi var cirka 1,5 år tills vi gick ut nionde klass, 15 år gamla. He's my brother from another mother!


Jag och Nicole körde konstiga poseringar. Jag vet inte vad jag gör med min mun, men men. Notera min "VIP"-skylt som sitter fast i tishan med en säkerhetsnål. Den fick jag av Erik bara så att jag skulle få byta musik till festen. Score.


Här är då foton från lördagen. Sophié och Emma poserar vackert!


Värdinnan Rebecca var pigg och glad medan hon skötte matlagningen!


Sophié och jag körde på till pumpande housemusik från iPodhögtalaren.


Eller ja, hon körde i alla fall på rejält. Jag skickade sms(?)

That's a bit of my weekend!
Hope you guys had a great one.
XOXO, Elle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar