12 mars 2009

Eat sleep school

Ännu en tråkig rapport. Vad har jag gjort idag? Gick i skolan från 08.00-12.25, sen åt jag lunch på ett nytt café vi har på elevkortet: Café 31. Lunchade tillsammans med Maria, Ida och Caroline och det var jättegott. Sen gick jag till SATS och sprang i 15-20 min och sen körde jag crosstrainer i 15 min. Mådde sjukt dåligt idag när jag tränade, tror att jag tränade för tidigt efter lunchen... Kom hem vid tretiden, tog en dusch, pluggade lite matte och biologi och nu sitter jag här, frysandes, och undrar när mina föräldrar kommer hem... Pappa fyller år idag by the way, grattis till dig fast du inte vet att jag har en ny blogg och du inte läste min gamla ändå, ha ha.

Mina vardagar är verkligen så här tråkiga, har kommit på att jag bara går i skolan, lunchar, tränar och pluggar. Och så läsa bloggar, kolla Facebook och snacka på msn. Kommer ihåg när jag var yngre och man alltid gjorde grejer efter skolan, fikade med kompisar eller gick på stan och så vidare... Idag är det typ in på SATS och svettas, sen direkt hem. Lite småtråkigt, men å andra sidan är det väl bra att ha tid för sig själv I guess! xoxo

1 kommentar:

  1. jag tränar inte ens! urg. jag får leva på promenader ett bra tag till...... haha :D
    hoppas du får en fin helg elli! xx

    SvaraRadera