27 mars 2009

Tillfrisknande?

Idag var första morgonen som jag vaknade utan huvudvärk på hela veckan! Splendid. Började i alla fall vid 08.20 med två timmars svenska och sen matte. Ja, om sanningen ska fram så fick jag inte mycket gjort den här dagen heller. Det är så när jag är sjuk förstår ni, det känns bara som om min hjärna är helt smält och inte alls fungerar. När skoldagen äntligen var slut så gick jag till Kofi och åt lunch med Simone, Ida och Maria. Satt kvar där i någon timma och snackade, det var mysigt men jag var inte helt pigg och glad som jag brukar vara.

Jaja. Nu har jag tagit en uppfriskande dusch och tänkte att jag tvättade bort veckans fysiska hälsa, typ. Så nu är jag frisk säger vi. Har också sett till att bomba med vitaminer, åt nyss en fruktsallad förstår ni. Next up: vitt te. Ingen stress med att bli frisk egentligen, för jag har verkligen inte tänkt göra något alls den här helgen. Ikväll ska jag bara vara hemma och titta på Let's Dance-finalen eller något. Imorgon ska jag gå på bio med Emma men annars no plans! Det känns skönt. Ska försöka ta igen plugget lite, har hamnat någon sida efter i matten. Urghh.

Nej nu har jag berättat mer än ni vill höra anyway.
XOXO, Elle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar