1 mars 2009

A sunday of nothing

Hej små vänner. Det är söndag idag, det var lördag igår och jag är tröttare än någonsin. Förstår verkligen inte varför, då jag inte ansträngt mig överhuvudtaget detta lov. Har tränat en dag och inte ens varit på någon höjdarfest, sovit 8-9 timmar varje natt dessutom... Weird. Idag har jag hittills bara pluggat, jag känner verkligen att mitt liv är otroligt roligt just nu. Inte. Längtar till den här kommande skolveckan för jag tror att vi kommer få tillbaka prov och inlämningar som jag är extremt nyfiken på. Ja, ja har väl inget roligt att meddela er. Nada. Kolla tjejen på bilden, hon är verkligen perfekt. Eftersom jag knappt varit ute varken igår eller idag så ska jag ta en promenad ikväll hade jag tänkt. Ska också påbörja morgondagen med en sådan. Är i stort behov av frisk luft. Vi hörs senare. /E


1 kommentar: