9 mars 2009

Long day

Gah, imorse började jag 8.20. Skolan flöt på, var lite halvtråkig tyvärr. När vi slutade kvart över tolv så åkte jag hem för att äta lunch och plugga lite matte, jag som inte lyckades göra ett enda tal igår kväll. Det visade sig att min hjärna samarbetar som bäst när jag pumpar housemusik på högsta volym, för jag gjorde typ 6 uppgifter på 20 minuter, och det var nästan bara C-uppgifter. WOHO! Sedan hade vi i alla fall idrottslektion i Brommahallarna, vi körde boxning och innebandy. Lektionen var väl sådär. Nu väntar jag på middag och sen ska jag se till att plugga lite mer. By the way, jag är nog inte den enda, men gud vad jag längtar efter våren och sommaren, det är gaaaalet. Tänk er!
  • Man kan promenera överallt för det är så skönt väder
  • Man kan luncha/fika/äta middag på uteserveringar/i parker
  • Man kan ta med läxorna ut och sätta sig i en park och plugga
  • Man kan ta sköna powerwalks/gå ut och springa på kvällarna utan att behöva ha på sig överdrivet mycket kläder eller känna att det är mörkt
  • Man kan ha ballerinaskor och söta pumps
  • Man blir piggare av allt ljus och orkar därför med att vara duktig i skolan, hålla igång träningen OCH ständigt vara taggad på fest
  • Och sist men inte minst: jag kommer att få fräknar, solblekt hår, bruna ben och se allmänt fräschare ut!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar