25 mars 2009

Våren tillbaka, eh?

Idag är en typisk dag som gör mig på riktigt bra humör. Två lektioner i skolan mellan 9.05-12.25. Sol och plusgrader. Vårkänslor. Äta god lunch med tjejerna och sen träna och bättra på beachbodyn (typ). Som sagt: en typisk dag som gör mig på riktigt bra humör.

Men. Jag är sjuk!!!! Vilket förstör allt. Kunde inte tänka på matten, mådde jättedåligt, gick tidigare från skolan. Inte för att njuta av någon lunch ute, nejnej, utan för att skynda mig hem till soffan. Mixar ihop någon sallad till lunch. Inte träna, huvudvärk. Nåja, nu har jag åtminstone tröstköpt nya Cosmopolitan. Blir lite roligare så (men borde verkligen plugga)

XOXO, Elle

2 kommentarer:

  1. Det ska bli spännande att få se beachbodyn och locktångslockarna

    SvaraRadera
  2. Det var väl det jag tänkte :D:D

    SvaraRadera