14 mars 2009

S-S-S-SATURDAY

Hey! Hann visst inte blogga igår, well, shit happens. Gick i alla fall i skolan mellan 08.20-11.55 sen åt jag lunch på Café 31 med Maria, Caroline och Molly. Sen gick vi till SATS och tränade, det blev cirka 35 min löpning/powerwalk i intervall för mig, sen avslutade jag med 10 min crosstrainer. Ja som ni ser kör jag mest kondition, ska börja använda mig av maskinerna en vacker dag.

Efter skolan stressade jag hem, duschade, sen åkte jag till Majken där vi skulle ha födelsedagsmiddag för pappa. Hela familjen var samlad, plus mina systrars pojkvänner, det var jättegott och trevligt. Halv tio begav jag mig mot Rådmansgatan för att möta Nicole, vi åkte till Kristineberg på fest hos Erik. Det var ganska dräggigt om jag ska vara ärlig men ändå trevligt hahaha. Vid tolvtiden åkte vi dock till Alvik istället hem till Nicoles kompis Jonas. Där var det ganska lugnt men trevligt... Stannade ett tag innan jag åkte till my place och Nicole till sitt. Då var det TIME2SLEEP!

Nu håller jag på och fixar mig, ska snart iväg mot Lidingö med mamma, pappa och mina systrar. Först ska vi hälsa på farmor, sen ska vi på min kusins 20-årsmottagning. Vet inte om jag kommer hinna blogga nåt mer idag tyvärr. Efter mottagningen ska jag hem, fixa mig (igen!) och sen är det tjejmiddag hos Rebecca som gäller. XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar