19 mars 2009

Everyday luxuries

Skoldagen idag gick fruktansvärt långsamt. Uh. Men men. Lunch blev det på Café Noco, för DubbelW var fullpackat. Åt en grönsakssoppa, den var väl helt okej. När vi äntligen slutade 16.55 åkte jag för att möta mamma och pappa vid Mäster Anders. Har nu ätit trerätters och är riktigt mätt, men kan inte klaga. Det blev lamm till huvudrätt igen och gah, deras lamm är det godaste jag ätit i Sverige på länge! Och ett plus i kanten för deras mörka bröd man fick innan maten. Riktigt gott, det vill jag ha här hemma! Hihi.

Eftersom jag är helt leeedig resten av kvällen så ska jag bara titta på tv, film eller sitta vid datorn. Dricka en kopp te och njuta av livet. Imorgon bitti ska jag träna med Maria, så kan jag kanske förlåta mig själv för pekanpajen jag åt till efterätt. Eller sniglarna jag åt till förrätt. He-he.

XOXO, Elle

1 kommentar: