10 mars 2009

Snöklädda trädkronor

Idag hade jag en skön dag i skolan. Två lektioner, 9.05-12.25. Efter att jag slutat så åt jag lunch på Café Noco med Maria och Ida, beställde en keso/avokado-sallad med bulgur. Sjuka portioner säger jag bara, men annars var det väl ganska gott. Kämpade mig sedan hemåt och köpte nya Glamour på vägen. Nu ska jag fixa té och ta tag i matteläxan, vi har prov nästa vecka och jag ska ha koll på allt!

By the way. Vad gör ni när ni kommer hem från skolan? Jag gör samma sak each and every day. Går raka vägen in till badrummet och tvättar bort mitt smink samt sätter upp en slarvig hästsvans. Sedan byter jag om till något slappt linne och mitt velourset. På med fårskinnstofflorna and I'm ready to roll.

Nej... Matte var det, ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar