18 mars 2009

Start again, it's a beautiful morning for satellites

Sedan jag bloggade senast idag så har jag hunnit proppa i mig för mycket middag, titta på Vänner och kvällsfika på frysta hallon och grönt te. Är fortfarande glad över att våren äntligen kommit till Sverige, och herregud vad jag längtar till sommaren. Eller ja, skulle nöja mig med maj till och med. Jag älskar att ta mina powerwalks längs Norr Mälarstrand i ljuset, fastän det är kväll. Can't wait!



Imorgon börjar jag 11.15 med spanska, segt. Sen blir det lunch med le girls, kanske på DubbelW? Det var längesen vi åt lunch där nu. På eftermiddagen har jag två sega lektioner och jag slutar inte förrän 16.55. Då ska jag möta mamma vid Mäster Anders där vi ska äta middag.

Dagens...
Giving up doesn't always mean you're weak, sometimes it just means you're strong enough to let go.

XOXO, Elle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar