4 mars 2009

Wednesday passing by

How the days fly. De senaste dagarna har jag varit otroligt seg på morgonen, tror jag sovit för mycket faktiskt. Idag vaknade jag av alarmet halv 9 men gick inte upp förrän halv tio... Ja, ja, det var ett tappert försök i alla fall. Vid halv tolv skulle jag göra lunch till mig själv, och de som känner mig vet om att jag är hopplös på matlagning. Bestämde mig för att komponera en egen soppa, låter väl enkelt? Tyvärr tog mina idéer slut efter att jag kokat upp vatten med grönsaksbuljong i. Slängde i lite hackad morot och pasta, sen fick det vara klart. Fattig lunch helt enkelt. Skolan flöt på och jag slutade tio i fyra, åkte in till tcentralen och mötte Jessica. Vi tog en fika på Espresso House och kikade lite i affärer, det var jättetrevligt.

Åh idag var det vår i luften, det säger jag visst varje dag nu känns det som men jag menar det verkligen. Struttade omkring i höga mockastövlar, fluffig kjol och trenchcoat. It's nice. Imorgon ska jag luncha med Frida, var längesen jag träffade henne så det blir mucho bien! XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar