11 mars 2009

Onsdag

Yes, halva skolveckan är äntligen klar! Idag hade vi biologi och matte. Lunch åt jag på Flavour of India med Simone och Maria, det var inte så gott och så hade de höjt priset med 10 kronor. Hmpf. Och chicken tikka masala (eller vad det heter) är inget jag rekommenderar innan träning. Mådde typ illa under hela mitt pass, oh well. Började med 35 min på crosstrainern, sen sprang jag intervall i cirka 15 min och gick powerwalk i 10 min.

Middag blev det vid sju och när jag skriver om middagen så betyder det att det inte alls har hänt något anmärkningsbart idag. Det var i alla fall jättegott, pappa hade gjort lammfärsbiffar med fetaost och soltorkade tomater i, och till det en tomatsås och så sallad med avokado, rödlök, oliver och fetaost i. Yummie.

Ser fram emot helgen grymt mycket nu. Det här blir den första riktigt planerade helgen in a very long time för mig. På fredag ska jag först på födelsedagsmiddag för min pappa (fast han fyller faktiskt år imorgon) sen ska jag på fest hos Erik. Det ska bli grymt roligt, har inte träffat honom på typ ett halvår! På lördag ska jag på 20-årsmottagning hos min kusin Daniel, sen är det Rebeccas tjejmiddag på kvällen. Som sagt, planerat in i minsta detalj ha ha. På söndag ska jag i alla fall bara plugga, låter nästan avkopplande jämfört med resten av helgen...

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar