7 mars 2009

Saturday morning, who's gonna play with me?

Good mornin' to you all! Själv är jag lite sliten efter mindre än 5 timmars sömn men men. Det var i alla fall jättetrevligt hos Caroline igår, kom dit vid halv åtta och till middag blev det tacos, smakade mycket braaa. Blev mycket prat, många skratt och lite för mycket chips för min del... Hahaha.Vid ett så var det bara jag, Caroline, Simone, Maria och Ida kvar, och det var vi som skulle sova över också. Vi pratade lite och tittade på John Tucker Must Die, sen däckade vi vid fyratiden. Några av tjejerna i min klass är riktigt sköna, me likey!

Nu har jag ätit fruktsallad till lunch (mår lite illa efter igår) och duschat och fixat mitt rum lite. Ska nog köra på en powernap och bläddra i nya Elle. Ikväll ska jag ut och äta med ett annat gäng tjejer, supertrevligt! XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar