22 mars 2009

End of March

Foton från slutet av mars 2007. Två år sen, känns som igår.



  1. Mika, Erik och jag på någon rast i skolan.
  2. Jag, Eddie och Rebecca hade promenerat runt i Gamla Stan för att slutligen njuta av solnedgången på kajen. Vi skrev denna lapp och la den i vattnet för att dela med oss av vårat budskap, men tyvärr åkte den in under bryggan. Haha, sen gick jag och Eddie hem till henne och åt middag (minns det som igår, som sagt). Jag kommer ihåg att det var första gången jag åt rårakor!
  3. En blygsam fjortisbild på balkongen. Jag skulle till The Wave samma dag och fotade mig själv i olika klädval.
  4. En inte-lika-blygsam fjortisbild (idominet på!). Alice var hemma hos mig och vi tittade på Borat och åt lantchips.
XOXO, Elle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar