4 april 2009

12 degrees!!!

Åh det är typ sommar ute! Eller nja, not really, men vår är det garanterat. Igår kväll mötte jag Sofia, Anna och Cassandra vid Kungsträdgården och efter många om och men så begav vi oss till Strandvägen och låtsades att det var sommar vid vattnet. Lite kallt mot slutet, men ändå riktigt mysigt. Det var ju trots allt runt 10 plusgrader hela kvällen!!

Nu har jag städat hemma (= snabba cash) och precis tagit en skööön dusch. Nu ska jag fixa mig lite innan jag åker ner på stan för att träffa Jessica! Ikväll är det tjejmiddag hos Mika, trevlans. Vet inte om jag kommer blogga mer idag faktiskt haha, ganska busy busy day. Nej, hinner säkert med något till inlägg. Hoppas ni alla får en bra dag, ta vara på det underbara vädret, UT MED ER! XOXO, Elle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar