3 april 2009

Sunny Friday!

Goodmorning y'all. Har ni sovit gott? I haven't. Gud, jag förstår inte hur man kan vara så dålig på något som man gjort varje natt i hela sitt liv: somna. Det är så jobbigt, så fort jag lägger mig i sängen så exploderar alla tankar och idéer och jag blir rastlös och måste ligga vaken i två timmar innan jag till slut klarar av att slappna av. Så, somnade inte förrän vid ett fastän jag såg till att lägga mig tidigt (elva). När jag gick upp imorse var jag trots detta på gott humör, HELLO SUNSHINE liksom! Påbörjade dagen med en fräsch dusch och nu har jag ätit frukost på balkongen och solat i 20 minuter. Det är galet skönt. Och jag har redan bränt mig. Ha-ha. Solkräm på säger jag bara, nu ska jag tämja min vinterbleka hy. Peace! (Bild från förra året i slutet av april)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar