27 april 2009

The world in black and white



Det finns ingen att lita på. Ingen axel att vila sitt huvud mot. Inga öron som alltid kommer lyssna, inga fingrar som kommer slå ditt nummer varje kväll, inga ögon som aldrig kommer frukta ett möte med dina. Ingen som kommer ställa in sina andra planer för dig. Ingen som bryr sig om vad du gjorde häromdagen eller hur du mår för tillfället, inte ens var du köpt dina skor. Det finns ingen som kommer anstränga sig för dig, ingen som inte tar dig för givet. Och fastän du alltid kommer fram till samma slutsats så gör det lika ont och är lika svårt att inse, varje jävla gång.

It's always too good to be true.

1 kommentar:

  1. tack vännen<3 lite rätt har du. dock önskar jag fortfarande att jag inte var jag. jag är min värsta fiende typ, hur dumt det än låter..

    det är på jensen norra du går va? fick ett brev idag om att det är öppet hus där snart..tänkte kika förbi och se hur skolan ser ut, har aldrig ens sätt själva skolan :)

    SvaraRadera