15 april 2009

Vardagslyx

Den här dagen har gått otroligt snabbt. Jag jobbade faktiskt på riktigt bra under biologilektionen då vi skulle svara på olika frågor som repetition. På mattelektionen hade vi ett litet läxförhör, det var bara på G-nivå men det gick nog bra. Usch, Matte B är ingen höjdare med alla funktioner and stuff.

Sen jag kom hem har tiden gått väldigt fort, jag har faktiskt inte gjort någonting alls men klockan har ändå hunnit bli nio... Nu sitter jag och dricker vitt te och äter lite vindruvor samt finn crisp med gruyere-ost. Allt som fattas är ett glas rött vin, sen kan jag hålla min 60-årsfest känns det som. Men goda ostar är bland det godaste som finns, så det så.

Imorgon börjar jag tidigt, så det blir sängdags om dryga timmen.
Puss.

1 kommentar:

  1. åh vin+ost!! mmums...äter också vindruvor he he :)
    nej nu ska jag (försöka) börja plugga lite... mina rutiner alltså...
    sleep well fina du!!

    SvaraRadera