1 april 2009

Springtime

Idag hade jag bara två lektioner i skolan. Två, osköna, långsamma lektioner. På biologin fick vi i alla fall tillbaka evolutionsproven. Hon satte inget övergripande betyg, utan kryssade istället för vilka kriterier man uppnått. Jag uppnådde alla G, alla VG och 1 utav 4 möjliga MVG, så det var jag väl inte så nöjd med men å andra sidan var det precis som jag förväntat mig. Efter skolan begav jag mig till PK-huset och Scorette där Nicole praktiserar. Vi tog en runda på stan och jag var dum och bestämde mig för att prova jeans, där föll självförtroendet till botten åter igen. De jag har i min ägo nu trivs jag ganska bra med men jag måste verkligen köpa nya nu... Det går bara inte, varje gång jag ser mig i spegeln i provrummet så vill jag bara gråta, haha det är så patetiskt men helt sant.

Nu sitter jag här, klockan har hunnit bli halv nio och jag ska hålla ett argumenterande tal imorgon på svenskan, ett tal som jag inte ens börjat på. Gah. Ibland är man verkligen värdelös. Får trösta mig med att lunchen imorgon blir på uteservering, det har jag bestämt mig för! Man måste ta vara på detta väder. Kram, E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar