22 april 2009

Just open your heart

Tjenare allihopa. Jag och mamma åt godaste middagen ever, eller ja, nog för att det finns massa mat jag gillar, men detta smakade perfa idag. Romansallat med galiamelon och fetaost. Sjukt, sjukt gott. Ikväll skulle jag pluggat matte och biologi serni men så blev det inte... Vet inte var timmarna tagit vägen, sorgligt nog. Måste i alla fall få en viss del av biologin kvar innan jag kan gå till skolan imorgon då ett utkast skall lämnas in.

So, imorgon börjar jag 08.00 vilket känns extremt inattraktivt för min sömn som kommer bli lidande. Men, that's life. Slutar 12.25 då det blir snabblunch (AKA hemmagjord smörgås på rågbröd med avokadomos och kalkon) och sedan hit the gym med Simone och Maria. På eftermiddagen ser jag fram emot att träffa Magda som jag inte träffat sen - januari kanske? Lång tid i alla fall, way too long. Sen är det hem som gäller och DÅ måste jag plugga. Faktiskt.

Oh well. Hörs imorgon vid fem-sex-sju på kvällen. Ciao babycakes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar