14 april 2009

Back to school

Bah. Som vanligt så kunde jag inte somna förrän halv ett, fast jag la mig vid elva... Därför gick jag inte upp förrän nio imorse, men det gjorde inte så mycket. Åt frukost, duschade och hann med lite matte innan det var dags för skola. Hade bara två lektioner så det var i alla fall inte så farligt. Sen så råkade jag skriva upp mig för att delta i något informationsmöte för de som söker in till min skola i höst, hehe bara att slå på charmen då så kommer det bli fullspäckat med 93or till hösten?

Nej nu har jag skjutit upp matten i någon timme. Ska plugga nu tills det är middag på bordet, sen ska jag ut och jogga eller powerwalka ikväll. Måste ju utnyttja det fina vädret, och så satsar jag självfallet på beachen i år. Gooooooooo Elle. Hugs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar