1 april 2009

Back to basics

Hola chicos y chicas!

Den här dagen har flytit på som bara den. På morgonen såg jag senaste GG-avsnittet, very exciting. Spanskalektion, sen åt jag lunch med Frida och tre tjejer från hennes klass på ett nytt café som var super. Hade sen en svenskalektion innan jag slutade. Efter skolan mötte jag pappsen min och åt sushimiddag (svängde också förbi Macoteket - det blir antagligen en Macbook Alu, gosh vad snygga de är och så skönt med Mac istället för PC!) innan vi gick till Oscarsteatern för att se årets SMASK-föreställning (Svenska MusikAkademikers Sång Kåntest) där min syster även var konferencier! Det var grymt roligt i alla fall. Kom hem vid halv elva och sen dess har jag inte gjort något speciellt. Ska sova nu, börjar dock 12.30 imorgon så det känns skönt!

What I wore today ...

1 kommentar: