20 april 2009

Aint no sunshine when you're gone

Idag är det sunny day, woho. Har haft en ganska oskön skoldag, eller skön, eller ja, det var bara skola helt enkelt. Började med att möta Maria och åka till Åkeshov där vi skulle kolla naturreservatet vi valt vårt ekosystem på, hahaha. Seg biologiuppgift det där. Sen åkte vi till skolan och det var prov i mental träning, gick väl okej. Sen rullade det på med matte, gick bra, och nu på eftermiddagen hade vi idrott på Gärdet i två timmar. Nu klunkar jag i mig vatten och njuter av våren, ska fixa te tror jag. Mmmmumsi.

Oh right. Måste köpa ny mascara soon, tycker alltid det är lika svårt. Vilken är bäst? Har nog ingen lust att betala över 200kr, keep that in mind. Puss

1 kommentar:

  1. åh jag var ledig från skolan idag. slappat hela dagen, ätit gott och gjort ingenting. ibland är det faktiskt skönt!
    svårt att ge dig tips på mascaror eftersom att jag inte använder det..heh. ta hand om dig vännen<3

    SvaraRadera