18 april 2009

Bored

Kollade precis genom gamla foton, från förra året vid den här tiden på året fram till juli. Oh, ser så fräsch ut på alla bilder, brun, fräsch och goodlookin'. Fast, jag är lite skinnier idag än jag var då, så något har väl gått åt rätt håll antar jag. Anyway, pigg, glad och brun sa vi va? Foton säger inte sanningen, för tänker jag efter så vet jag att jag inte alls mådde bra vid april/maj förra året, var så stressad inför gymnasievalet och hade prestationsångest på alla möjliga plan. Ha ha. Sen visade det sig att Norra Real hade högre intagningspoäng än de haft på flera år (den var 305 om jag minns rätt), och likaså de andra skolorna. Så det blev Jensen, och mina 285 poäng var med andra ord helt onödiga. Men, men, idag trivs jag jättebra på min skola. Så alla 93:or som läser min blogg, oroa er inte, det blir faktiskt bra hur det än blir. Det blir vad ni gör det till. När jag först fick veta att jag inte kommit in på mitt förstahandsval Norra Real så grät jag och kände mig misslyckad i flera veckor, what a waste of time, för efter första dagen på Jensen Norra så var jag übernöjd med klassen, schemat och alltihop.

Solbränd i juli 2008.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar